loading...
بلاگیها | کدهای کاربردی ، قالب رزبلاگ
امین تنها بازدید : 352 1393/04/07 نظرات (7)

با سلام خدمت شما کاربران و بازدید کنندگان محترم . این هم قالب بسیار زیبای عاشقانه که توسط سایت بزرگ قالب گراف طراحی شده بود . خیلی وقت بود که میخواستم این قالب رو ترجمه کنم ولی متاسفانه وقت نمیکردم . فایل پی اس دی اون رو از سایت قالب گراف دانلود کردم و کد نویسی کردم . وقت زیادی صرف کردم تا تموم بشه . امیدوارم که خوشتون بیاد و با نظرهاتون ، دلگرمی ما برای ادامه کارمان باشید .

خدمات این سایت تنها برای اعضا میباشد و عضویت در ان هم رایگان میباشد . لطفا برای استفاده از مطالب سایت عضو شوید . با عضویت دلگرمی ما برای ادامه کارمان باشید
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط for-fun.ir در تاریخ 1393/04/27 و 7:51 دقیقه ارسال شده است

لطفا اگه میشه درستش کنید
پاسخ : آدرس سایتتون رو بدید . قالب چک شد . درست بود
لطفا یه عکس بگیرید تا بفهمم چی شده
مرسی

این نظر توسط for-fun.ir در تاریخ 1393/04/27 و 7:45 دقیقه ارسال شده است

سلام
پست ها کمی به سمت چپ کشیده میشن .
الان چند باره این قالب قشنگ رو میزارم رو سایت ولی درستش نکردین هنوز .
ممنون میشم
حیف این قالبه که این مشکل رو داشته باشه

این نظر توسط rezaya در تاریخ 1393/04/15 و 18:30 دقیقه ارسال شده است

بفرمایید من خودم درستش کردم
یه تگ لودینگ یادت رفته بود بذاری
http://up..../8215.txt
پاسخ : مرسی داداشم

این نظر توسط rezaya در تاریخ 1393/04/15 و 18:23 دقیقه ارسال شده است

خواهش میکنم... من هم مقصر بودم
میگه شماره هاش دستت درد نکنه اومد , اما کار نمیکنن متاسفانه

این نظر توسط rezaya در تاریخ 1393/04/15 و 14:26 دقیقه ارسال شده است

قبل از اینکه اینقدر زود قضاوت کنی بد نبود دقیق به سات من نگاه مکردی و رو ستون سمت راست میخوندی که گفتم بخاطر سئو سازی و ادیت قالب تمامی لینک های خروجی به مدت دو روز حذف شده است!!
خسته نباشید
پاسخ : داداش من از رفتار زشتم معذرت میخوام . واقعا شرمندتم . قالب ویرایش شد و لینک دانلود عوض شد . دانلود کن و دوباره جایگزین کن . مرسی

این نظر توسط rezaya در تاریخ 1393/04/13 و 23:37 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش
من با این یه قالب مشکل دارم
اونم اینه که چرا واسه آخرین ارسال های انجمن صفحه بندی نذاشتی؟؟؟
الان من چیکار کنم؟؟
خواهشا بیا به سایتم و خودت ببین که صفحه بندی نداره!!
eshghdooni.ir
ممنون میشم اگه تو نظرات سایتم جوابمو بدی
پاسخ : اولا که قالب مشکلی نداره و اورجینال هستش
مشکلی هم داشته بخاطر شما من قالب رو ویرایش نمیکنم . شما اصلا حق نداری اشکال بگیری ، چون حق کپی رایت رو زیر پا گذاشتید . از نظر من این کار شما حرومه و من راضی نیشتم . مطمئن باش راضی نیستم ، چون لینک سایت منو از منو و فوتر حذف کردید . خوبه من بنر نذاشتم ، وگرنه چیکار میکردی

این نظر توسط for-fun.ir در تاریخ 1393/04/12 و 3:54 دقیقه ارسال شده است

این قالب سئو شده هست ؟
پاسخ : آره داداش . سئو شده


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 73
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 247
  • بازدید سال : 510
  • بازدید کلی : 8,049